Asystent/ka Zarządu

Dodane: Wtorek, 23 Luty, 2021  08:00
  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Kronospan

Opis oferty pracy:

Kronospan jest wiodącym na świecie producentem paneli drewnopochodnych ● Nasze produkty znajdują zastosowanie we wszystkim, od podłóg i mebli po domy o konstrukcji szkieletowej ● Inwestujemy w innowacje od 1897 r. ● Nasze zintegrowane działania pozwalają nam dopracować każdy szczegół ● 27 krajów, ponad 40 zakładów.

Obecnie poszukujemy zaangażowanych profesjonalistów z pasją na stanowisko:


Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Szczecinek (woj. zachodniopomorskie)
Nr ref.: AZSZ 01/2021

TWOJE OBOWIĄZKI:
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej);
- Przygotowanie dokumentacji na spotkania z klientami i dostawcami;
- Prowadzenie terminarza spotkań przełożonego, a także organizacja i rozliczanie podróży służbowych;
- Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd;
- Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień;
- Tłumaczenie pisemne i ustne z i na język angielski;
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe (sporadycznie).

NASZE OCZEKIWANIA:
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wysoka dyspozycyjność;
- Gotowość do odbywania podróży służbowych (w razie konieczności);
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych;
- Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja czasu pracy, odpowiedzialność.

OFERUJEMY:
- Mieszkanie w przypadku gotowości do relokacji do Szczecinka;
- Interesującą pracę na eksponowanym stanowisku w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę bez okresu próbnego;
- Szkolenia wstępne i bieżące wsparcie podczas wdrożenia do pracy;
- Szansę na dalszy rozwój zawodowy zgodnie z osobistymi predyspozycjami i zainteresowaniami w strukturach firmy w Polsce i na świecie;
- Przedszkole przyzakładowe i dostęp do siłowni, którą stworzyliśmy z myślą o naszych pracownikach.


Prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Malta Trading Sp. z o.o. Sp. k. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Malta Trading Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ): 21612
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Szczecinek
Daria Pawnuk
Na Lento.pl od 19 lut 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków